5 Şubat 2012 Pazar

Evde Dürüm Keyfi :)


Sağlıklı beslenmeyle kafayı bozmuş durumdayım, mecbur kalmıyorsam dışarıda yemek yemiyoruz ve evde her yemeği yapmaya çalışıyorum.Yakın zamanda ekmek yapmaya bile başlamayı düşünüyorum...Bana hiçbiri zor gelmiyor yeter ki ne yediğimizi bilelim, sağlıklı olsun, organik olsun!
Canımız dürüm istedi çok pratik hazırlandı çünkü etler düdüklüde, biberler dondurucuda hazır, lavaşta hazır pişir sar bitti :)

Malzemeler:



Yapılışı:

  • Etleri tuz, karabiber ve üzerini geçecek kadar su ekleyerek düdüklü tencerede pişirin.
  •  Diğer tarafta kuru soğanı yarım ay şeklinde doğrayıp az yağlı teflon tavada soteleyin.
  • Pişen soğanlara istediğiniz miktarda biber ekleyin (biberler çabuk pişecektir)
  • Etler piştiğinde tavaya aktarın diğer malzemelerle 5 dk. kadar pişirin.
  • Lavaşları tavada ısıtıp etleri arasına koyarak dürümlerinizi hazırlayabilirsiniz.



Not: Sağlıklı yemek dedim ve hazır ürünler kullandım diye düşünebilirsiniz ama İglo'nun tüm ürünlerinin tazeliğine güveniyorum.İhtiyaç durumunda ilk başvurduğum markadır.

Neredeyse evimize giren tüm gıdaları İpek Hanımın Çiftliğinden temin ediyoruz, web sitesinden ulaşıp sizde sipariş verebilirsiniz.












  

1 yorum:

  1. ekmek tariflerinize baktım çok güzel görünüyorlar deneyeceğim, eşim de sucuk tarifinizi deneyecek onları da yayınlarız...

    YanıtlaSil