19 Mayıs 2012 Cumartesi

Gavurdağı Salatası



Önceki akşam canım şöyle nar ekşili bir salata istedi.Hemen mutfağa geçtim yapmaya başladım birde ceviz ekledim harika bir salata ortaya çıktı.En güzel tarafıda suyuna ekmek banıp yemek, kilo problemim olmadığından rahatça yedim ;)


En ağır yemekleri bile yaparım zor gelmez ama salatam önüme hazır gelsin isterim.Kendim yapınca aynı keyifle yiyemiyorum.Neyse ki eşim salata yapmayı seviyor, bu postu onun için yazıyorum.Tarifini bilmediği için bugün yapamamıştı artık kaçış yok :)

Malzemeler:
  • 3 Orta Boy Domates
  • 2 Salatalık
  • 1 Sivri Biber
  • 1 Kuru Soğan
  • Bir Tutam Maydanoz
  • Bir Tutam Yeşil Soğan Yaprağı
  • Ceviz

Sos:
  • 1/2 Çay Bardağı Zeytinyağı
  • 1/3 Çay Bardağı Nar Ekşisi
  • Tuz

Yapılışı:

  • Domateslerin kabuklarını soyun, salatalıkları alacalı soyun.Tüm sebzeleri küp doğrayın
  • Yeşillikleri temizleyip doğrayın.
  • Cevizleri hafif iri kalacak şekilde ezin.
  • Salata malzemelerini doğrayıp üstüne sosu ekleyerek karıştırın.
  • Servis tabağına aldığınız salatayı cevizle süsleyin, afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder