5 Mart 2012 Pazartesi

Ton Balıklı Penne



Makarna çok,çok sever biri olarak sürekli farklı soslar deniyorum.Bazen sebzeli, bazen kremalı, kıymalı tavuklu derken ton balıklı da yaptım ve çok beğendim.Balık sevmeyen çocuklarınıza çaktırmadan yedirebilirsiniz...Blogumda sık sık makarna tarifleri yayınlayacağım makarna severler bu tarafa :)

Malzemeler:

  • Yarım Paket Penne Makarna
  • 1 Kutu Ton Balığı
  • 1 Yemek Kaşığı Salça
  • 1 Diş Sarımsak
  • 1 Çay Kaşığı Karabiber
  • 1 Çay Kaşığı Pulbiber
  • Tuz, Yağ
Tarifi:

  • Önce makarnayı haşlayın.Ben 10 dk haşlıyorum biraz diri seviyorum.
  • Tencereye yağı koyun salçayı ekleyerek 2 dk. kavurun, sarımsağı ezip ekleyerek karıştırın.
  • Ton balığı ve baharatlarıda ekleyerek yarım çay bardağı su ile 5 dk. pişirin.
  • Haşlayıp süzdüğünüz makarnayı sosun üzerine ekleyip karıştırın.
  • Servis ederken biraz parmesan ekleyebilirsiniz.



Not: Makarnayı haşlarken suyuna tuz ve yağ ekleyin.Yağ makarnaların birbirine yapışmasını engeller.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder