25 Aralık 2011 Pazar

Uras'ın akşam yemeği-1



Öncelikle şunu söylemeliyim tarifimiz gerçekten çok zor :) Bu zor yemeği başarabilecekseniz tarifi vermeye başlıyorum...

Somon, brokoli ve havuçları buharda pişirip çatalla ezerek bebeğinize yedirin...

Ben Uras'ın tüm yemeklerini pütürlü yediriyorum sizlere de öneririm.Bebeklerinize rondo yada blenderda muhallebi kıvamında yemekler yedirirseniz damakları pütürlü gıdalara alışamıyor.2-3 yaşlarına kadar kendinizi blender başında bulmak istemiyorsanız çatalları elinize alın derim :)

Not:8.aydan itibaren balık veriliyor, bilgilerinize...

Biz somon yedirmeyi tercih ediyoruz çünkü;omega-3 yağ asitleri somonda yüksek miktarda bulunuyor. Büyümekte olan çocukların da sürekli omega-3'e ihtiyaçları oluyor. Özellikle zeka gelişimi ve konsantrasyonlarını korumalarına omega-3 yardımcı oluyor.

Balığın yanına garnitür olarak mevsim sebzeleri ekliyorum ve her sebzeyi yedirmeye çalışıyorum.Şimdilik itiraz etmiyor umarım hep böyle devam eder...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder